Förvirrad !!

Varför ska det vara så svårt!
På tisdag ska jag på anställningsintervjuv på de jobb jag sökt, specialpedagog på barnhabilitering.
Idag har jag en tjänst som specialpedagog med övergripande ansvar för kommunens alla förskolor. Jag har ett nära arbete med rektorerna och jobbar med att handleda förskolans personal i frågor som rör arbetet med de små barnen. I min tjänst som jag har idag finns möjlighet att vidareutveckla arbetet  med både förskolor och skolor, jag har rätt nyligen fått igenom att anställa fler specialpedagoger till förskolan vilket innebär att samordnar dessa tillsammans med verksamhetsansvarig för förskolan.
Nu står jag där och inte vet hur jag ska göra!! Å ena sidan är jag lite nyfiken på att pröva arbetet på barnhabiliteringen men samtidigt vill jag inte släppa det jobb jag har idag......åååååååå.
KAN NÅGON HJÄLPA MIG!!!
OM jag får tjänsten på barnhabiliteringen kan det innebära att jag får högre lön men samtidigt kanske jag kommer sakna mitt gamla jobb.
Där jag är idag har jag de mest fantastiska arbetskamraterna man kan önska sig, jag känner att jag har ett stort förtroende både bland föräldrar och personal så kan det egentligen bli bättre??

Är det någon som kan HJÄLPA MIG!!! Snälla, hur ska jag göra????????

Carina

Kommentarer
Postat av: Sanna

Testat att säga att du vill ha högre lön och att du byter jobb annars? ;-) Låter fantaskiskt med bra arbetskamrater, det är viktigt. Herre att man trivs på jobbet än att man inte trivs men har en superlön :-)

2007-10-31 @ 22:53:13
Postat av: Sanna igen..

Herre. Hmm, han hadde inte med detta att göra, det ska ju stå hellre :-)

2007-10-31 @ 22:54:10
Postat av: TittiLi

Mina tips: 1.Grubbla inte. När man stänger av hjärnan en stund får man bättre kontakt med sitt inre, och där inners inne finns svaret(intuitionen). 2. Lägg penna och papper vid sängen. Skriv vad du drömt på natten, DIREKT när du vaknar. Försök tyda det du skrivit, och känslan du hade. Kommer du inte ihåg något, lägg fram penna o papper nästa natt...och nästa...

2007-11-01 @ 18:55:03
URL: http://www.tittili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0