Halloween

Spöken, helgon eller andra konstiga personer, helgen närmar sig.
Trotts att vi fått en timma tillgodo på morgonen så är jag bara såå trött. På kvällarna somnar jag nästan framför tv'n, kan inte alls vara uppe länge. Trotts att jag sover hela natten så är jag mer dö än levande då klockan ringer men det är bara att slänga benen utanför sängkanten..............hundarna måste ut och jag ska till jobbet.
Det är bara att härda ut.............21 december vänder det och blir ljusare igen, hihhi.

Jag bara älskar hösten när det är några grader kallt och frosten klär naturen. Pricken över i är när det lyser en mängder ljus överallt, ljung i krukor och pumpor på trappan. Nu längtar jag faktiskt efter snön, låter kanske konstigt men man blir piggare då.

Kram på er

                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0