Jag är på banan

Nu börjar det kännas pirrigt.
Det var många som sökt samma tjänst som jag, flera var behöriga. Nu undrar jag bara vad som ses som behörighet, har dom bara magisterexamen, läst antal poäng eller har utbildning med yrkesexamen. Själv har jag det sista så här får man se upp.
När jag ringde för att kolla hur det går med uttagningarna fick jag till svar att "tre är uttagna för intervjuv"
JAG ÄR EN AV DOM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OJ, vad spännande. Nu måste jag förbereda mig på detta, vad jag ska svara och vad jag själv kan fråga. Finns det någon som har bra tips för en arbetsintervjuv så tar jag tacksamt emot dom.

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Robin

Frågorna ploppar alltid upp i huvudet när man sitter där, så det kommer nog gå kanon. :)

2007-10-27 @ 15:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0