Nästa vecka

Nästa vecka börjar uttagningarna till den tjänst jag sökt. Fast jag inte vet om jag kommer bli erbjuden den så har jag börja fundera på hur jag ska göra om jag blir det. Det är alltid roligt med förändringar, och även om det är inom samma genre så känns det såå svårt. Jag har ett jobb idag där jag verkligen trivs, roliga arbetskamrater, bra arbetsförhållande, stor frihet och där jag känner att jag får stor uppskattning för det jobb jag gör. Det som ligger inom minussidan är att jag enagerar mig så mycket att jag ibland riskerar att bränna mig. Samtidigt tycker jag om när det händer något och det värsta jag vet är att sitta sysslolös. Tänk om någon kunde råda mig.
Mm, jag får nog ge mig till tåls några dagar till innan jag vet hur det kommer att fortsätta...........
Kram på er alla                            
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0