Nytillskott

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev men det är inte alltid det finns något att skriva om. Men detta måste jag visa, sonen och hans flickvän har skaffat något alldeles bedårande, en liten valp. En otroligt pigg och livlig liten krabat som charmar alla. Till och med mina två hundar tycker han är rätt skoj att leka med. Titta bara....
image127              
I kväll blev jag ombedd att passa den ett par timmar, tror ni det blir något annat gjort? glöm det. Just nu sover han, i mitt knä!

Skön, solig vårkväll
Carina

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh..underbart söt :)

2008-04-21 @ 18:40:52
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se
Postat av: Sanna och Ida

Så otroligt söt! Jag börjar gilla små hundar mer och mer. Mycket hund i liten förpackning! Ska vi nångång köpa "hund" så blir det något liknande.. :-)

2008-04-21 @ 19:00:41
Postat av: jenny

så pluttig o SÖT!!!!! :0)

2008-04-22 @ 19:28:41
Postat av: vivan

va gulliga...kul att de håller sams...trevlig helg..kramiz

2008-04-25 @ 13:02:18
URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0