Snart festivaltider

I går satte jag ihop en rad på v75, inte för att jag kan tipa men lite roligt är det allt. Jag vann faktiskt! 5 rätt, synd bara att utdelningen inte var så mycket men det räcker till ny insats. 3:e gången gillt heter det, vad ska hända här näst? Hoppas kan man alltid göra.

Föresten, idag är det 2 månader kvar till Hultsfredsfestivalen. Jag kom just hem från en promenad med hundarna i parken. Tänkte på det då, nu låg parken tyst och öde men om två månader kommer 35000 personer att trängas där. Det är en härlig helg, hela Hultsfred lever upp. musik dygnet runt, folkfest på gågatan, riktigt trevligt faktiskt.

                                             NU                            SEN
                                
                          
                               

                               

Kommentarer
Postat av: vivan

Samma känsla som jag har här i stan...tradjazz i 3 dagar...och massor av folk och musik..men en helt anna musikstil förstås..ha en skön kväll...Heja laxå

2008-04-19 @ 19:16:04
URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0