Vår älskade Gozzie....

finns inte längre bland oss. I helgen var olyckan framme och tog han ifrån oss,  i lek med hans mest älskade sak, bollen, fick han ett felskär slog runt och landade på ett konstigt sätt. Jag vet faktiskt inte hur det gick till men plötsligt låg han bara där och kunde inte röra bakdelen. Prognosen var dålig, riktigt dålig.... en bruten rygg!!
Det fanns inget att göra..................!
Hur kan man klara att leva vidare efter detta?? Tårar...hur mycket finns det?? Jag har inget svar, just nu känns allt bara tomt och meningslöst.

          ÄLSKADE GOZZIE... du kommer alltid ha en speciell plats i våra hjärtan

image133

Kommentarer
Postat av: syster yster

I hundhimlen finns det många av våra djur som kommer att ta hand om Gozzie, där kan han leka med bollar hela dagarna utan att ha ont i ryggen. Jag vet hur det känns man tror att man aldrig mer ska kunna bli glad. Krama på Elton som nu får ta över ansvaret för familjen, en svår uppgift för honom efter Gozzie.

2008-04-28 @ 08:26:28
Postat av: Lina

nee, de e så hemskt ju :(
Vila i Frid Gozzie !

2008-04-28 @ 08:37:50
Postat av: Jenny, Tobbe, Julia o Ludvig

Stor stor kram till er alla! Vi tänker på er.

2008-04-28 @ 08:50:59
Postat av: Malin S

Beklagar förlusten av en kär vän. /Kram Malin

2008-04-28 @ 17:27:22
Postat av: vivan

Men så sorgligt...jag gråter med dig...stackars dig..
men han fick leva tills han dog...leka med sin älskade boll...och han kände säkert ingenting..utan var nog mest förvånad...att inte kunna röra sig...han var ju så fin vovven..och älskad...jag har haft 2 hundar som jag har fått avliva..av sjukdom och ålder...och det är så svårt..jag lider med dig
kramar till er

2008-04-28 @ 17:51:38
URL: http://vwellermo.blogg.se
Postat av: Kenneth

Vovve du lilla vovven min! Det sista vi gjorde ihop du och jag var att kasta kladdboll nere på fältet. Du fångade dom precis som vi lärt dig. sprang tillbaka till mig och rullade in bollen mellan mina fötter. Den sista kladdisen är kastad och jag kommer sakna dig för resten av mitt liv.

Gozzie- Kungen- Trasan- Nossis som jag kallade dig Hoppas du får det bra där uppe i himmelen med denise, zingo, pepsi och alla andra vovvar. Säg till om dom är dumma mot dig och var rädd om dina kladdisar ;)

Vila i frid älskade Gozzie! Älskar dig av hela mitt hjärta... Puss och kram Lillhusse Kenneth

R.I.P Gozzie Olsson 27/4-08

2008-04-28 @ 20:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0