När sista flyttar ut....

...känns det tomt, tomt, tomt. Jag glädjer mig jätte mycket åt att min yngsta son, Robin, kommit in på lärarhögskolan i sthlm och ska utbilda sig till det han önskar allra mest, men oj så tomt det blir hemma.
Dagen idag har mest gått åt till att se när väska efter väska stängs, väskor som Robin packar. Han kommer till en början att få bo hos sin kusin Sanna, tills han hittar ngt eget vilket inte verkar vara det lättaste. Det är verkligen skönt att ha släkt som ställer upp när det behövs.
Nu sitter vi i husvagnen igen och  kommer så göra våra två sista semesterveckor. Så kommer vi naturligtvis åka och hälsa på Robin snart, Stockholm är ändå inte så långt borta.

Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Han kommer få det så bra här så! Jag ska ta hand om honom. Hehe.. Hoppas ni får det skönt nu dom 2 sista semesterveckorna. Själv börjar man jobba i morgon :(

2008-08-03 @ 22:59:27
Postat av: Denice

sv: okej, trevligt trevligt!

2008-08-04 @ 12:22:20
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: vivan

Ja,det är lite vedmodigt samtidigt som en ny tid börjar för er...

det gäller att hitta på saker att göra ensamma...utan att behöva informera ungar vad ni hittar på......det blir lite nytändning...ha ha bra va..kramiz:)

Har haft 4 ungar som flugit i väg...ujjejuj va de ha gnistrat här!!!

2008-08-05 @ 19:45:03
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Robin

Det är inte direkt som att dom har informerat mig om allt som har hänt osv, och det mesta har dom gjort själva. Så de ända skillnaden är väl att det blir lite mer yta hemma hos dom.

2008-08-05 @ 19:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0