Kallt..brrrrrrrr

Fy, idag gick jag upp 06.00 för att avverka en av två arbetsdagar.
Jag skulle ut med hunden å FYYYY......vad kallt det var. Jag trodde inte mina ögon när termometern visade på -13grader! Hade någon sagt att det skulle bli såå kallt?
Tur att bilen står i garaget , då är det inte är några startproblem. Det var det nämligen andra som hade. På min resa till jobbet stod det bilar lite här och där, kokande och igen isade, inte kul klockan 7 på morgonen i sträng kyla.

Nu sitter jag skönt i min soffa, tänd brasa och en kopp varmt te, bättre kan man nog inte ha det.

Gott nytt år alla bloggare och så önskar jag er ett gott nytt bloggår.

                                  

Kommentarer
Postat av: vivan

Gott nytt 2009 önskar jag dig! kramen!

2008-12-30 @ 14:02:33
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Lina

Gott nytt år! :D

2008-12-31 @ 18:13:30
URL: http://baralina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0