Första dagen

Jaha, så har man då börjat på nya jobbet! Varför är det så svårt att byta jobb? Så mycket att sätta sig in i! Hur som helst så hade mina nya arbetskamrater tänt ljus och dukat upp med god morgon fika när jag kom, kaffe med färska frallor och gott pålägg :-) Åh, vad gulligt. Resten av dagen gick åt att lära sig nytt jounalsystem, plocka bland materialoch lära sig hitta i lokaler. Utöver detta var det att boka in träffar med övrig personal i almanackan.....Detta är bara början!

Imorgon bär det av till släkten i stockholm. Det ka bli riktigt skoj att träffa alla igen, tänk, det var nästan ett år sen vi var uppe sist. Då var det barndop när min yngsta systerdotter döpte sin Ida! Nu har hon fyllt ett år, å vad skoj det ska bli att se hur mycket hon vuxit. Min andra systerdotter går i väntans tider. Skoj att se hennes spännda mage innan hon föder. Min yngsta son Robin ska upp till Stholm några veckor för att prakticera så nu blir det nog att vi kör upp lite oftare.

Trevlig helg
Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0