Hej igen!

Jag gör ett lite avbrott i semester för att dela med mig av mina upplevelser.
I tisdags begav vi oss till Trosa för att överraska släken. Mannen och jag tog en tur på vår motorcykel och tog oss fram på gamla E4:an (lugnare tempo där). I Trosa hyrde  vi en stuga med fantastisk utsikt (bilder nedan)
    
Med släkten umgicks vi, åt god mat och promenerade i Trosas vackra stad
Påstan behövdes en vila så småttingarna Ida, Julia och Ludvig hade fruktstund
  

Vid kanalen kunde jag ta mig en skön promenad och titta på båtarna

Min bror valde att ta en tur per båt tillsammans med sina tre flickor: Lina, Sara och Emma
(Sara vill inte vara med påbild)


Nu tar jag lite semester ett tag igen, men jag lovar återkomma snart.

Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: vivan

Hoppas du får en välbehövlig semester....ät,drick och var glad...kramiz;)

2008-07-17 @ 18:53:46
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0