Hur sjukt kan det bli??

Nu har det hänt igen, två små oskyldiga barn har fått sätta livet till för att någon vuxen gått och blivit skvatt galen. Att ge sig på små barn som är totalt utlämnade och hänvisade till vuxna människor, som inte kan försvara sig eller fly. Jag blir så ledsen och bedrövad när jag läser sådant, hur tänker en person som gör detta.
Jag vet att man i ett traumatiskt ögonblick kanske inte fömår att tänka alls men är det inte så att man någon gång innan tänkt tanken på vad man ska göra, att man någon gång planerat att göra så?? För mig är det bara helt omöjligt att man kan göra så, ush!!
Fy, f....n dessa personer skulle hyvlas med osthyvel bit för bit för att riktigt pinas och

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du moster! Ska vi tävla? www.promenix.se har jag blivit medlem på. Vi tävlar genom jobbet. Man kan ju tävla mellan varandra oxå :-)

2008-03-19 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0