Snöväder - töväder

Nu har det kommit rejält med snö å kvar ligger det, men ikväll verkar de vara töväder för när jag tog kvällspromenaden men mina hundar så fick jag kryssa mellan vattenpölarna.

Promenad föresten, i kväll blev det 5098 steg. Det är lätt att börja slarva så, hur var det nu med diciplinen...haha.
Fick lite tipps om hur man kan hålla koll på sig själv och om man dessutom vill så kan man skaffa mottävlande. Jag kommer nog fråga på jobbet om det finns intresse. Där går vi dessutom 2x 30 minuter i veckan så kanske vi kan börja där :-))
Vill


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jag skulle kanske skaffa en stegräknare jag också,så jag har koll på mina steg.
Ha en trevlig helg/Anna-Carin

2008-03-20 @ 08:36:31
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0