Änglarna gråter...

............så det skvalar. Hela natten har det regnat och inte är det någon speciell värme ute heller, det enda positiva som vädret för med sig är att växtkraften kommer i gång.
Igår planterade jag en "backsippa" i min trädgård. Det var Gozzies dagmatte (min mamma) som kom med den. Hon hade köpt två lika da'na, en till Gozzie och en till gammel (min mormor). Gozzie som var en av gammels favorit hundar, så visst passar det att de får lika blommor. Nu hoppas jag att regnet gör så att vår "sippa" tar fart och växer.



                          image139               image140
Idag åker vi ut på landet så vi hörs om några dagar.
Carina

Vill tillägna Gozzie denna underbara låt med Eva Cassidy:


Kommentarer
Postat av: vivan

Ha det under bart på er ledig het..kramiz

2008-05-01 @ 19:09:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Plogflickan

Så sorgligt att måsta ta bort sin älskade hund! Är det en pumi eller puli?

2008-05-02 @ 13:37:49
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0