Ny dator

Jaha, så har jag också gett mig för en bärbar dator. Jag behövde bara fundera ett tag på fördelar och nackdelar med en bärbar dator. Fördelarna vägde över, nu när vi har husvagn så blir det en större frihet i att ha med sig kontoret ,hihi. Skämt å sido, jag var trött på mannens tjat om att han inte kunde läsa tidningen eller leta onödigheter på blocket sedan sonen hämtat sin laptop. JAG GAV UPP och köpte en.
(men bara ni ska få veta att jag faktiskt också tycker det är rätt skoj)

Idag har jag bara ägnat kvällen åt att installera program å ännu är jag inte klar! Sen har jag bilförsäljning samtidigt, tänk vad gubbar kan vela när de ska köpa en bil. Minst 25 personer står på kö för att få köpa vår lilla golf men så hade vi lovat att hålla bilen åt en gubbe. När han äntligen kom så frågade han "får jag betänketid". Nähe du gubbe lilla, ska det bli affär så blir det här och nu, då backade han ur! Jaja, nu väntar jag på nästa!

Skepp å hoj, jätte skoj.
Kramis

Kommentarer
Postat av: ivan

Grattis till lappen!!! Jag hade också problem innan jag köpte min lapp!! Stefan skulle ha datorn så fort jag satt mig vid den....nu har jag min egna..kramiz

2008-05-27 @ 20:04:14
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Silva

Hej, jättekul när det kommer nya och skriver.

Tack jo jag är jätteglad att jag har gått ner så mycket!



Tack, får kika din blogg i fortsättning! =)

Kram Sia.

2008-05-28 @ 08:22:30
URL: http://shinesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0