Så var ...

Så var jag på plats i den stora staden där det aldrig står still, förutsatt att det inte händer något i trafiken för då står det verkligen still!
Min snälla bror och hans familj låter mig bo hos dom.  Det är så himla trevligt att få nästan en hel vecka tillsammans med dom. I går hälsade jag på min systerdotter Jenny och hennes familj, på fredag ska jag nog hinna med Sanna och Ida om dom har tid för oss, sen på kvällen blir det middag hos min svåger och svägerska. Ja ni förstår att jag har mycket att stå i... På lördag går resan hem igen.

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var så roligt att träffa dig o Robin i tisdags. Barnen är på bättringsvägen nu men efter en tuff natt med hosta o hög feber (somnade först vid 4) så är vi lite sega o trötta idag...

Kram kram

2008-11-13 @ 13:19:05
Postat av: Lina

Sv: tack så mycket :)



Skönt med sällskap på bussen i tis o ons ! kram

2008-11-13 @ 21:40:52
URL: http://baralina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0