Föräldramanual......

Om någon hade talat om för mig den dagen jag skaffade barn vad det innebar i en förlängning, hade jag skaffat barndå?? Livet går verkligen som en bergcohdalbana, när man trr man är på toppen går det med en rasande fart ner, för att andra dagen vara uppe på toppen igen. "små barn små bekymmer" mm det stämmer kanske eller så är det att jag måsta lära mig att ansvaret inte är mitt längre när barnen blir stora. Men "en gång mamma alltid mamma".
Men inte vill jag var utan mina barn inte, näe, allt det trevliga och roliga tar överhand och inte händer det några värdsliga saker inte, i det stora hela är det bara små saker det handlar om.

Nu ska jag skynda till bussen. Termometern visar idag på -3 grader och det är kolsvart ute. Nu känns det att det är vinter!!
Brrrrrr.

Carina

Kommentarer
Postat av: Mormor(Gammel)

Blir ens barn litet vilsen och orolig blir man som mamma 10 ggr.oroligare, det är helt OK!! Även som mormor värker hjärtat. Fast vad oroar vi oss för? IGENTLIGEN??

Kram

mamma.

2008-10-30 @ 16:50:17
Postat av: Carina

Du har rätt,vad är detta i det stora hela:-))

2008-10-30 @ 18:06:07
URL: http://signo.blogg.se/
Postat av: vivan

Hej snart farmor!

Nu kan jag berätta, att i aprill blir jag mormor för andra gången...mitt sjätte barnbarn kommer då!

Hoppas din helg varit lika bra som min! kram!

2008-11-02 @ 10:40:01
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0