Vad fick jag all energi ifrån?

Jag kunde inte sova i morse. Halv 8 gick jag upp för att ta en promenad med hunden, tror ni det fanns ngn annan ute? inte då, jag var helt själv.
Hemma igen blev det frukost för att sen bestämma mig för att få upp de höst gardiner jag köpte igår. Inte kan man sätt upp nya gardiner utan att tvätta fönstren, sagt och gjort, fram med fönstertrasor och börja gno.
När jag ändå var igång kom jag på att mina köks skåp behövde en rejäl rengöring så varför inte det när jag ändå var i farten.
20.00 satte jag mig framför tv'n, då hade jag tvättat 3 fönster,sytt nya gardiner till dessa och tvättat 20 köksskåp, gissa om jag var slut, pust!
Nu känner jag mig jätte duktig, detta kommer nog dröja innan det händer igen.

Tjing, tjing!!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Har inte ni i Småland samma tid som oss i Stockholm?här fick vi i alla fall sova en timme mer.

Kram från oss

2008-10-26 @ 21:42:32
Postat av: Carina

jaha, var det så det va, kanske därför jag var så pigg! tack syster

2008-10-26 @ 22:31:33
URL: http://signo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0