Fredag den 13:e??

Iallafall skulle man kunna tro det för min dag började åt fanders.
Första besöket på toaletten började med att jag sumpade min telefon i muggen!!! Som tur var var det inget annat än vatten då i toan!  Nu ligger den i bitar och jag hoppas verkligen att den torkar. Han någon bra tips på hur man får en telefon att fungera igen tar jag tacksam emot det!!

Sen hällde jag kaffet i juicen!! Kaffe med juicesmak är verkligen inget att rekommendera.
Att sen tappa kaffe sumpen på köksgolvet var bara för mycket så nu funderar jag starkt å att gå och läga mig igen!!

Tjing!

Nokia 5310 xpressmusic

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Haha, gu va jobbit! ;P

2009-02-28 @ 12:13:28
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: vivan

Men farmor,vilken otur!

Ja, jag har gjort detsamma,och den gick inte att använda sen!! Det var jobbtelefonen!

Sen har jag tappat min mobil i en vattentuna vi har till regnvatten...men den gick att rädda, det var sommar och varmt...tog isär den och la den i solen, sen gick den 1 år! Kramen/mor och farmor vivan

2009-03-01 @ 09:02:56
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0