GOTT NYTT 2009

Vad kan man vänta sig av 2009?
Kommer det bli bättre än 2008?
Var 2008 ett bra år?

Själv tror jag att 2009 kommer bli ett riktigt bra år, jag kommer få glädjas med mina barn och min man.

Jag ska bli farmor!
Vår yngsta son flyttar till eget boende (han har längtat så länge)
Min man fyller 50 år ( kanske han inte tycker är så roligt)
Vi kommer göra en 50 års resa med goda vänner
Snart får vi ta fram husvagnen igen
och till sist men inte minst................
...........En dag närmare skatteåtebäringen!! Haha.

Vad väntar du er av 2009?..................Kommer det bli ett bra år tror ni?

Skååååååååååållllllllll!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Självklart blir det ett bra år :0) Våran lilla prins fyller ETT år! (herregud det går så fort) och vi åker på 2 resor (Björnrike och Australien). Och en massa andra roligheter kommer vi hinna med!

Gott Nytt År kära moster!

2009-01-02 @ 20:17:36
URL: http://juliaoludvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0