Så blev det när det blev klart

FÖRE


EFTER




FÖRE


EFTER


Blev faktiskt ganska nöjd tillslut, köket känns mycket större har mer rymd. Tv-rummet känns inte alls lika småttigt och kaminen klarar dessutom att sprida värme bättre runt till samtliga rum, bara det var värt jobbet.
Föresten måste jag ge min man en "ros" som fixar allt detta åt vårat hem!

Nu känner jag för att fixa gästrummet, golvet är redan inhandlat så nu ska jag titta på tapeter. Kanske vi inte behöver tapetsera om men det är allt lite roligt att få byta färg och mönster på väggarna.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det blev ju kanonbra :-)

2009-01-05 @ 22:52:32
Postat av: vivan

vad snyggt ni gjort!

Jag skall börja med vårat sovrum om ett par veckor!

Det skall målas tak ,väggar,äggas nytt golv,nya tapeter...och ny säng!!!!längtar till jag kan sätta igång...kramen!

2009-01-06 @ 23:17:02
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0