Städa bort julen

Idag bestämde jag mig för att städa bort julen. Jag vet att det är tidigt men det finns dom som är tidigare, fniss!
Det känns rätt skönt att få bort julsakerna för att ge plats åt våren, blommorna som börjar skjuta skott och kippar efter ljus och näring.

Igår var vi i Växjö hela dagen, vi hjälpte Robin att fytta in i sitt nya boende. Det var inte så stort men blev både fint och mysigt. I Växjö bor oxå kusinen Maria med pojkvän ett tag till innan dom flyttar tillbaka till stockholm så vi han även träffa dom, jätte skoj. Maria hade bakat äppelpaj med vaniljsås som vi festade på, supergott, Tack Maria!

Nu åter till dammtrasan, jag återkommer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0