Träningsvärk

Näe, jag har faktiskt ingen träningsvärk. Antingen så jobbade jag för lite igår eller så
stretchade jag riktigt bra.
Det som besvärade mig var att jag kan inte sova när jag har fysiks aktivitet så sent på kvällen,
så.................vad gör man? Jag tror jag står ut med att snurra runt i sängen, det var iallafall så himla skönt.


Jag kan träna med mig lite av träning,
Här får ni lite som tränar mag- och ansiktsmusklerna  

"I begynnelsen när Gud hade skapat Eva och Adam hade Han två gåvor kvar att ge dem.
- Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående...
Adam avbröt:
- Jag vill ha den! Fan vad roligt alltså!
Gud tittade på Eva, hon nickade och sa:
- Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig.
Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade runtom, skvätte på väggarna och sprang till stranden och kissade och beundrade mönster han gjorde i sanden. Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud:
- Och den andre saken som Du skulle ge bort som gåva?
- Förstånd Eva, förstånd."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw, tack! ;P

ja, jag får nog ringa dit imorrn och skaffa en ny tid.. jobbit att vänta bara :P

2009-01-15 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0