Djursdalarundan

Idag har jag och mina underbara arbetskamrater varit på en uppfriskande skogspromenad. En 7 km lång vandring genom omväxlande natur. Genom skogar och hagar och bitvis genom mycket kupperad terräng. Vandringen kantades av många intressanta kulturlämningar som vi nyfiket utforskade.
Vandringen avslutades med lunch vid en fantastisk sjö där fler kamrater anslöt.
Lite bilder av vår upplevelse vill jag dela med mig av, så se och njut (för det gjorde vi).

Skogsväg med många svängar   Vy över sjön krön. 207.5 möh   Vinskydd under vägen
Ponny mitt i vägen

Liten fågel satt på vägen

Vägen till fredslösa rövare   Tummetorpet  Sveries största lönn

Sommar och soliga hagar

Kommentarer
Postat av: vivan

Vilken härlig tur ni gjort!

Kramen!

2009-06-03 @ 20:58:50
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0