Mellandagar = Readagar

Visst är det trevligt att det börjar reas ut saker redan innan jul men visst är det något speciellt  med mellandagsrean!! Att få trängas i butiker med alla andra galningar som vill ha precis samma vara som jag.
Jag gjorde en del fynd idag, bla så lämnade jag tillbaka en tröja jag fått i julklapp. Tröjan var förstor så jag lämnade först tillbaka den och fick ett tillgodokvitto, sen köpte jag precis en likadan fast en storlek mindre till mindre än halva priset! Såna affärer är riktigt roliga :-))
Köpte även en jacka jag tittat på innan jul, nu kunde jag köpa den för under halva priste, vilka fynd!!
God fortsättning på de dagar som är kvar av 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0