Nix.........telefonförsäljare ej önskvärd

Hur gör man för att undkomma påträngande telefonföräljare? Hemma har jag nixat min telefon, då blev det ngt bättre. Några fortsätter fortfarande att ringa och säger att de gör "marknadsundersökningar"?? När jag säger att jag nixat min telefon så får jag svaret att "det gäller inte oss",,,,,,,,,nähe? men det gäller MIG och MITT TELEFONNUMMER!! Har jag missat något?? Nu har dom börja att ringa på mobilen!! Hur gör jag nu då?? Jag gillar verkligen inte telefonföräljare eller de dom kallar sig för. Goda råd mottages med varmaste hand innan jag blir SKOGSTOKIG!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är mitt jobb de.. Haha! Vi har fruktansvärt roligt åt alla vi ringer :-) Själv är vi några slags konsulter. Dom får ditt mobilnummer för att du kanske någongång har uppgett det. Jag upptäckte det härom dagen. Visst hade jag skrivit i mitt mobilnummer där för flera flera år sen.

2008-08-06 @ 22:41:40
Postat av: Carina

Åh, jag det är ett jobb det med men det kan inte vara så tacksamt. Endel är supertrevliga men en del är bara för mkt,fniss. Kram å ring inte mig.

2008-08-07 @ 20:10:44
URL: http://signo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Lika tacksamt som vilket jobb som helst ;-) Det går i vågot :-) Jag lovar, jag ska inte ringa dig. Själv jobbar vi bara "business to business". Det är inte ofta man stöter på otrevliga människor. Dom flesta är trevliga när man ringer :-) Så det är inte så farligt att ringa :-)

2008-08-10 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0