Julklappsbekymmer

Har precis konstaterat att mitt bekymmer inte är att HINNA köpa julklappar utan mer VAD ska jag köpa? Dagarna rusar med stormsteg fram och jag har inte handlat en enda klapp!
.....Jo föresten, jag höll på att glömma att jag lyckats inhandla 3 st men ska inte hämta dom för än i morgon. Då kanske det äntligen börjar fylla på med klappar i julklapps hörnet.

Vad tycker ni om detta med julen. Visst kan det vara roligt att få ge bort en present eller två. Själv tycer jag att der är så mycket roligare att ge när tillället bara faller på, då jag går förbi något och får känslan av att "den haär skulle jag vilja ge bort till någon just nu". Det kanske är därför jag har så svårt att få ihop några julpaket, bara för att jag redan gett bort dom??

Hur gör ni?
Är det någon som har bra julklapps tips?
Vad blir årets julklapp tror ni?

Hoho, idag är det dan före dan, före dan, före.................................


Kommentarer
Postat av: vivan

jag har köpt ett gäng dassboken som jag skall ge bort...vill ju ha något att läsa när jag besöker deras toa...kramilikram!

2008-12-08 @ 23:32:50
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Till de små är det inte så svårt att handla julklappar dem behöver alltid något :0) så vänta du bara det kommer att bli superlätt snart ;0)

Ha en bra dag!

KRAM

2008-12-09 @ 11:52:47
URL: http://juliaoludvig.blogg.se/
Postat av: (Monika)

Aj då!

2008-12-09 @ 23:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0