Grattis!!

Nu äntligen har min systerdotter fått sitt andra barn. Det blev verkligen bingo, det blev en POJKE!! Varför jag skriver så är för i våran släkt har vi bara flickor:
Jag har en syster som har två flickor som har varsin flicka (blev en pojke idag oxå)
Jag har en bror som har tre flickor
Jag har en svåger som har två flickor
Själv fick jag två pojkar!! så denna lilla Ludvig är väldigt efterlängtad. Det tog 22 år!! mellan vår sistfödda pojke (Robin) och lilla Ludvig, eller "Luralaa" som jag kallar honom.

GRATTIS JENNY OCH TOBBE OCH STORASYSTER JULIA

Tjing

Kommentarer
Postat av: Fam Bodman

Tack snälla moster :0) Han är så söt våran pojke. I helgen får du träffa honom :0) Kram

2008-03-04 @ 23:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0