Hemma igen!

Så var vardagen åter intagen efter en helg i Stockholm. Det var verkligen roligt att träffas alla igen, synd att det inte blir så ofta. Kanske det blir lite mer ofta nu när Robin är i sthlm på praktik, fem veckor ska han vara där och kanske kommer hem över sportlovet så det blir nog en eller ett par turer till inom den närmasta månaden. 
Hur som helst så var båda min systers döttrar där med sina familjer, även brorsan med sin familj kom över en stund. Det blev supergod lasange med sallad och vin så klart , fruktfat och kaffe. Sen blev det aktivitet framför Tv'n, Robin hade med sig sitt nintendo Wii så det blev både tennis och bowlingspel. Föresten, jag fick min bästa serie i bowling 236 poäng!!!!! slog nästan robins rekord, gissa om han blev byxis, haha.........................
När jag vaknade upp på söndagen så hade jag nästan lite träningsvärk i arm och nacke, ingen ska säga att tv spel är stillasittande, näe då har dom inte spelat Wii     !!!

Ikväll blir det att slöa i soffan framför Andra avenyn, den är riktigt bra men det törs man väl inte säga,,hihi.

Kram
Carina

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad roligt det var att träffa er i lördags! Det bara måste bli snart igen. Julia sa idag "kom ihåg.... Jobin, Kejina och ljus" och sen sprang hon in i köket och letade efter ljuset :0) Tyvärr har hon "spottat" lite mer men idag är det nog verkligen på bättringsvägen!
KRAM KRAM

2008-02-04 @ 21:31:41
URL: http://familjenbodman.blogspot.com
Postat av: Sanna

Säger som Jenny, det var otroligt kul att ses! Och vilken match! Jag ska maila över bilderna på mattan. haha. Många kramar från mig och Ida

2008-02-05 @ 00:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0