Lördag igen

Åh vilket härligt väder. -10grader när man vaknar och fullt solsken!! Hade det varit ett par decimeter snö oxå så hade det varit perfekt :-)
Ikväll blir det att titta på melodifestivalen igen. Tänk, förra lördagen var jag sååå irriterad på bidragen som gick vidare så jag bestämde mig för att inte titta fler gånger! Men så blir det lördag igen och man förbereder för kvällen framför tv'n med godis och mys??? varför måste jag titta? Jag vet att jag kommer somna irriterad igen över att "fel" bidrag gått vidare., ha!

Må bästa bidrag vinna!
Carina

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi hade också underbart väder här idag. Tillbringade dagen vid Lida friluftsgård, superhärligt! Hoppas det blir "dina" bidrag som går vidare i dag hihihi :0) Stora kramen till dig!

2008-02-16 @ 17:56:50
URL: http://familjenbodman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0