Syskonträff

Ibland känner man att Sverige är ett litet land speciellt när man träffar personer man aldrig trodde man skulle komma i kontakt med. På vår camping finns det många hudar, bl a så finns det en hund som heter "Buster". När vi passade sonens hund, Tilla, stannade Busters ägare till och fråga hur gammal Tilla var. Vi pratade en stund och plötsligt slog det oss att Tilla och Buster var kullsyskon!! Det hade jag aldrig kunnat tro, att vi skulle träffas. Vi beslutade att gå ner på ängen och låta dem leka å faktiskt så tror jag att de kom ihåg varandra, kan hundar göra det när dom inte träffats på 1½ år? Syskonkärlek var det ialla fall då dom lekte på ängen.Jag berättade också att ytterligare en syster till Buster och tilla finns i vår närhet, Nala! Det skulle vara skoj med en valpträff. Kolla själva om ni ser några likheter!
Tilla

Buster

Nala

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ibland är världen bra liten =)

Kul att du tittade in hos mig!

2008-07-21 @ 21:09:44
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Louise

hej hej!

jag hörde att ni hade träffat nalas bror =)

men vad olika dom är alla tre, men ändå lika på något sett! han var ju mer lik en golden ju..

hoppas ni har det bra nere i figgeholm! hälsa christer!

kram Louise

2008-07-22 @ 10:57:55
Postat av: Denice

Kika gärna in på min & min väns blogg och lägg in en kommentar :) Skönhetstips & annat smått och gott!

2008-07-23 @ 18:37:12
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0