Lugn natt

Äntligen mår jag bättre! igår trodde jag att det aldrig skulle gå över men en dag med bara coca cola så avtog det sakterliga och tillslut kunde jag somna och sova hela natten. Konstigt vad man kan sova mycket men så var det en också en riktig pärs!
Eftersom jag har ett jobb där jag träffar mycket människor så håller jag mig hemma idag med, då kan jag planera inför midsommari lugn och ro.  Vi kommer ta husvagen och åka till kusten där det är planerat fest. Det kan bli riktigt skoj att träffa nya och gamla bekanta. Det som känns lite pirrigt är att vi åker tillbaka till samma plats som år hund Gozzie skadade sig och som senare resulterade i att vi fick avliva honom. Men endel säger att det är bra att komma tillbaka till de ställe där man upplevt ett trauma.
Nu ska jag vila ngn timma till innan jag ska försöka äta lite frukost. 
Natti

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Ja, jag gör allt själv, TACK:)!



Hoppas att du får en härlig torsdag!:)

2008-06-19 @ 08:15:07
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: vivan

Ja det är sant...man skall tillbaka till (brottsplatsen)platsen där det hände...och sen får ni gå vidare...ha nu en skön helg i

allafall...kramiz vivianne

2008-06-19 @ 22:52:48
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0