Kli!

 Varför har jag fått sån klåda och svullnad kring ögonen. Det ser ut som jag skulle ha gråtit i flera dagar, men så är det inte. Det började med att jag kännde mig svullen kring ögonen, jag lät dom då vila från smink ett par dagar med det blev inte bättre. Med svullnaden kom också klådan, det kliar både över ögonlocken och under ögonen å klia går inte för då blir jag bara mer svullen. jag är inte röd och irriterad i ögonen som tur är men vad kan det vara som irriterar runt om. Jag har inte bytt några produkter utan det är bara dom jag är van vid. Nu har detta suttit i ca 3 veckor och nu börjar jag även känna mig torr och skör.
Snälla, är det någon som vet eller har några goda råd så skriv gärna!

Kram från ett svullet öga.
Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0