Vad kan det vara?

Tänk dig att du vaknar och känner att ögonen är stora som ägg! Ögonlocken hänger så tunga att det är jobbigt att öppna ögonen. Under ögonen är det som vattenfyllda påsar och så kliar det! DET ÄR INTE SKÖNT :-((
Efter lite goda råd från sköterskan hos min läkare så ska jag pröva att smörja med kortisonsalva ?? kanske är det allergi!! Konstigt, jag trodde att om det var allergi så skulle det klia och svida i ögonen men där har jag inga symtom? Hmm, hur som....så gör jag vad som helst nu för det här börjar bli jobbigt. Jag är inne på 3:e!! veckan nu med svullna ögon. Det ser ut som jag skulle tjutit i flera veckor.

//Carina

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad jobbigt för dig! Hoppas det blir bättre! :)
Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-03 @ 18:40:09
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: sanna

Vad jobbigt..
Ha en trevlig kväll iaf.

2008-03-03 @ 18:43:56
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0