Varför blogga?

Varför bloggar man? Ja det kan man undra?! blogga är något de flesta gör men ändå förnekar "hålla på med så'nt skit" är kommentarer man kan få höra. Visst har jag frågat mig många gånger - varför gör jag detta-? flera gånger har jag tänkt att sluta men det finns ändå något som håller mig kvar. Ett tidsfördriv kanske, vad vet jag?
Det som är så komiskt i det hela är att det är många som går in och läser olika bloggar men aldrig lämnar någon kommentar, det är som om de försöker smyga med det, haha. Jag vet flera som läser men som ändå säger att de "aldrig skulle göra det".

Idag har jag fortsatt att göra något åt mina vårkänslor som finns inuti mig. Om ni kommer ihåg så berättade jag att jag börjat fylla på min vårgaderob, idag var jag och klippte mig!
Göra något nytt, öppna upp ansiktet så solen kan komma åt att skina på kinden. Mer vårnyheter hoppas jag det blir!!

Kram och lycka till med bloggandet alla ni som just börjat!
Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0