Bebis och ögat

Små bebisar tycker bäst om att titta på ansikten. De kan inte se så långt och inte urskilja färger så bra.
Förutom mänskliga ansikten tycker de om att titta på mönster med starka färger, speglar och föremål som är röda, svarta eller vita.

Den här fina snuttekompisen hittade jag bland hyllorna i leksaksaffären.
Jag tycker den fyller flera bra funktioner:
smeker (len som sammet), tröstar, roar och utveklar synen (inte helt fel).
Såklart så ska lille Isak ha den.
Puss 

Snuttekompis Laban

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Japp imorrn ska jag söka!

Tack så mkt! :D

2009-03-03 @ 18:11:30
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: vivan

Jag kan lova dig att lille Isak kommer at älska det lilla spöket,vår lilla Klara fick en sådan av sin fater och den är med i sängen jämt!



Hur har det gått med badade mobben då...funkar den??? kramen!

Har varit och tjyvkikat på underverket..såååå söt!

2009-03-03 @ 22:59:58
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0