Detta blev söndagens sysslor..

  • långfrukost till tv4 morgon

  • Promenad med hundarna

  • promenad till affären (utan hundar)

  • fika

  • tvättstuga x 2

  • laga middag

  • promenad hem med sonens hund som varit hos oss i helgen 

  • en tur med Isak hem i vagn för att promenera med nästa hund

  • en svängom med damsugaren

  • betala räkningar

Jaa, söndagen har inte varit någon höjdare, men jag känner mig ändå rätt nöjd. Enligt stegmätaren har jag gått över milen idag, det känns!!

Pust!!


Kommentarer
Postat av: Sara.S

Har du sagt Grattis till Kenneth idag då??

Han har ju namsdag faktiskt ;P

Kram

2009-03-22 @ 17:51:54
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Du har verkligen varit flitig. Här blev det inte så mycket aktivitet denna söndag .. det är så olika det där. Försöker alltid få till en go långfrukost på söndagen i alla fall och så Kolla lite morgontv.

Vädret var så tråkigt här hela söndagen dessutom, så jag hade inte lust till något, men idag så.. ska jag baka.

Ha de gott tjingeling från Skåne

2009-03-23 @ 12:03:53
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0