Ja é så lycklig !!!

Ja, det är jag faktiskt, för en enkel liten obetydlig mobiltelefon!! Säkert är det många som tycker jag är helknäpp men det var faktiskt första gången jag hittat den optimala mobilen, för mig! Så tro mig när jag säger att jag blev helt förtvivlad när jag tappade den i muggen!

Måste rosa all hjälp jag fick av min man för att rädda den, vilket jag aldrig trodde skulle gå.
Han plockade isär den så mycket det gick, blåste försiktigt med luftsprutan och sen fick den ligga och lufta. Efter en trög start med mängders av hick och hack så ger den mig det jag behöver igen..................musiken strömmar ur den på mina promenader...........åååå vad lycklig jag är.



Föresten kanske jag inte berättat att vi på jobbet är med i en stegtävling. Vi tävlar både individuellt och i lag, så nu är det bara att stega på. Mitt mål är att gå minst 10 000 steg/dag.
Läkare rekomenderar minst 30 minuters aktivitet/dag eller att man går 7000 steg. 7000steg motsvarar 5 km promenad.

Igår gick jag 21202 steg =15km
idag gick jag 15460 = 11 km
Med en hund i huset blir stegen många!

Kramis och sov gott, det ska iallafall jag göra.

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Ja, det skulle vara kul faktiskt! :)

2009-03-05 @ 07:47:47
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: vivan

Oj, vad du har gått, vi har också startat en grupp...namnet!!!!grupp 6...pulsslaget!Så nu blir det till att jobba på så att vi vinner slaget!

Skönt att moben funkar igen efter plurret!

kramen!

2009-03-05 @ 23:08:53
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0