Lång väntan

Jaha, så var det gjort...arbetsintervjuv!!
Kl. 13.00 klev jag in i rummet där de satt, verksamhetschef, områdeschef och en ur teamet på arbetsplatsen. De berättade först om verksamheten i stort och hur den drivs, sen var det min tur att berätta om mig själv. Det är alltid lika svårt , antingen blir det för mycket eller så glömmer man hälften. Inte vet jag hur mycket av det som kom fram som var värt att veta. Jag tror iallafall att de fick en klar bild av vem jag är och vad jag gör. En timma tog det, inte så lång tid som jag trodde det skulle ta, det känndes ändå rätt bra.
Jag var sist ut idag så nu är det bara att vänta och se om de nöjer sig med detta eller om de kommer söka vidare. Inte för än v 47 kommer de ge något besked så det är bara att vänta vidare.. varför ska allt vara så utdraget?
På min arbetsplats låg besked om min nya lön när jag kom idag, då har jag i alla fall den att ställa mot det jag ev. kommer bli erbjuden om jag får jobbet. Nu är inte pengar allt men ändå en del............hmm, hur lät det.
Kramisar på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0