Morgon

God morgon och vilken natt....tankarna har snurrat i huvudet på mig, ska jag ta denna chans?? byta jobb!
Vad har jag att förlora, arbetskamraterna kommer jag sakna men det är sådana vänner som kommer och går. Avtåndet mellan min nuvarande arbetsplats och den ev. kommande är nära så kontakten kommer jag kunna hålla ialla fall. Vi kommer träffas i gemensamma ärenden men jag kommar att tillhöra den andra stolen.
Näe, jag måste tänka på mig och vad jag vill i mitt yrke, denna chans ger mig massor av meriter och teamarbete är såååå lärorikt. På måndag ska jag ge min chef besked............tjänstledigt kan man få det?

På en av lotterna jag köpte igår blev det vinst på.....................25 :-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag gör ett nytt försök idag.
Nu ska jag ta en promenad i den härliga vinterkylan, snön ligger vit på marken och temeraturen visar på strax under nollan, hundarna förljer nog med.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0