Nu är det dags...........

..............att bege sig. Jag står med huvudet i garderoben och undrar vad jag behöver packa ner. Det känns som jag kommer vandra mellan behandlingar och mat hela helgen =))
Tänk...en hel helg med lyx och flärd, lite ansiktbehandling och kurbad är inbokat sen är det bara att välja mellan swimingpool, bubbelbad, jacuzzi, bastu eller sköna soffor att relaxa i. Eller kommer jag ta långa promenader, motionera med gympapass, spinning, styrketräning som avslutas med pilates eller yoga..... jaa,tänk att bara få ägna en hel helg åt bara sig själv!!
    
Trevlig "alla helgona helg" på er alla.
Kram
Carina
                                                               image35


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja mer halvdagar borde det vara =)
Låter som du kommer få en underbart härlig helg.
Ha det så gott!

2007-11-02 @ 14:08:34
URL: http://millaworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0