Nu är det gjort !

Idag sa jag upp mig från mitt gamla jobb, det känndes i magen men jag tror i alla fall jag gjorde rätt val.
Den 1 februari 2008 börjar jag mitt nya jobb jag var där och hälsade på härom dagen och dom var riktigt glada över att jag börjar hos dom. Nu är det bara att börja avsluta allt jag gör på mitt gamla jobb.

Kram till er alla
Carina                                                           Visst är det härligt med vinter!!
                                                     
                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till ditt nya jobb!! :-)

2007-11-17 @ 12:19:50
Postat av: Jenny

Grattis till nya jobbet!! Vad roligt!

2007-11-18 @ 11:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0