Nu är det klart

Oj,vad min mage knyter sig!! Först kom den ena, sen den andra och till sist den tredje..."dom har ringt och tagit referenser på dig".!! Jaha, dom ringde till alla tre!! Hur kommer det att gå...............

16.20 bestämde jag mig för att gå hem från jobbet, ut i regnet och in i bilen. Regnet slog mot den våta svarta asfalten och här var det bara att koppla på största skärpa, jag HATAR att köra på blöta vintervägar i mörkret men hem vill man ju såhär en fredagskväll..

Efter 20 minuters bilfärd ringer mobilen.......OKÄND!!  Uch vad har hänt nu, tänker jag. Om jobbet kan det inte vara, dom skulle höra av sig först under v 47.

-Carina, svarar jag. "Hej det är från landstinget i Västerik"!! Vi träffades förra veckan på arbetsintervjuv"...........OJ, det var om tjänsten.
"Vi är alla eniga och har bestämt oss".......................??? Vad kommer hon att säga ??
"Vi vill erbjuda dig tjänsten. och lönen är...........................   :-0 :- ))
????????         Förvirrad stannar jag bilen på en parkeringsficka!!??    Hjälp..eller oj vad roligt, ska jag svara nu eller kan jag få tänka över detta. Lönen är helt OK.

VILKEN FREDAGSKVÄLL.....
Jag stannade till vid kiosken och köpte en lott...................................................
......................................fortsättning följer.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0