Snö igen

Snö, snö, snö...............igen. Idag har det säkert kommit en decimeter snö igen, precis när den förra snön har smällt bort så kommer det ny. I och för sig så får det gärna ligga snö på marken, det blir vitt och ljust och så slipper det vara så slaskigt på marken. Värre är det att köra bil, det blir riktigt halt och slirigt för så fort det kommer lite snö på vägen så är saltbilen framme. Jag tycker det går bättre att köra på packad, sandad snöväg.

När jag var ute på kvällspromenaden med hundarna så känndes det varmare ute, säkert blir det töväder IGEN!!!
                 image69

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var stora sjöar på vägen när jag åkte hem från Hultsfred ikväll. Dessutom var det stopp i den nya rondellen, så jag fick vända om och ta den andra vägen.

2007-11-26 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0