Turdag

Idag när jag åkte till jobbet så glömde jag min mobil hemma. Sent kom jag hem efter en lång dags arbete, slog på telefonen som genast började plippa fram alla meddelanden som kommit under dagen.
Ett samtal måste ha varit en felrigning, "GERHARD HERKOMMER ARKITEKTER AB" vad skulle dom vilja mig? ngn stor aktiefantast har jag aldrig varit!!
Ett annat meddelande var ifrån min blivande chef, hon satt med mitt anställningsavtal och kom på att när jag börjar är det 2008 och nytt löneår, så hon ville höja min lön ytterligare 1000:-/mån!! :-))
Inte kan jag tacka nej till det....................det verkar bli lönande att byta jobb, ibland har man riktig tur.

Kram till er alla från mig

Kommentarer
Postat av: Sanna

WOW! Vilken överaskning! 1000:- är alltid 1000:- :-) Perfekt! Grattis.. kramar från oss

2007-11-22 @ 18:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0