Heminredning

Det sköna med hösten är att man kan krypa in under en filt, tända massor av ljus, sätta på lite skön musik och bara mysa. Att sen duka upp med lite gott att äta och dricka gör bara stunden än mer perfekt. Med värmande ljus som sällskap spelar det ingen roll om man är ensammen eller om man är fler i soffan.

                 image7

I kväll var det då äntligen dags igen. Vi är några tjejer om träffas, bjuder hem en ljus & heminredningskonsult som kör en demo av helt fantastiska tips på heminredningsprodukter. Vi doftar, provar, fnittrar, fikar, handlar och har så skoj som bara tjejer kan ha. 
Nu när det börjar närma sig jul så har också höstens och vinterns nya dofter kommit. Vad sägs om dofter som; Vita snöbär, Glödande kol, Bär&Bark, Kanel&Lagerbär eller Rött te&kalmusrot.

                

Att sen få vara den som är nästa värdinna är superskoj, värdinnan får dessutom procent få kvällen försäljningssumma. Det gör att man får beställa en massa gratisprodukter, så Oj vad ljus det kan bli.
Demon kommer jag ha i slutet av november, helt perfekt eftersom mina gäster då kan passa på att handla julklappar till nära och kära.

Nu ska jag krypa in under min filt, tända massor av ljus och dricka en kopp vart, gott te. Hörs snart !!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, jag vill också gå på ljusparty :-) Här var vi på klädparty idag! Men ljus är bara för mysigt!

2007-10-07 @ 20:42:53
Postat av: Sanna igen

Löven var jättefina och ödleljusstaken såg jag hos Mormor, dom är häftiga..

2007-10-07 @ 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0