IKEA

I går blev en heldag på IKEA, det är alltid roligt. Tänk, det är bara drygt en vecka kvar till jul och det ar knappt något folk alls i affärerna, visserligen skönt att inte trängas med några men jag tycker ändå det är konstigt. Lågkonjukturen ger sig tydligen tillkänna i julhandeln. Jag har tillochmed hört att det är stora köpcenter som får lägga ner!!
Iallafall så köpte vi en superstor spegel att ha i hallen 2m hög och 1m bred! Jag har alltid önskat mig en helkroppspegel och det kan man väl kalla denna, haha. Som tur var hade vi lånat en stor bil och bärhjälp hade vi också med oss för den vägde vill jag lova.
Idag blir det IKEA-bygge och uppsättning av saker i hallen, nu börjar den äntligen bli klar!!

Spegeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0