En helg vid havet

Så är man då hemkommen från en helg vid havet. Faktiskt så sken solen hela helgen, ända tills det var dags att åka hem idag då först kom ett par riktiga skurar.
Igår blev det pilkastning vilken jag vann med hela 64 poäng!! Extra roligt var det att  lyckas slå maken, han fick "bara 39" och då ska jag säga att han inte var dålig. Men han tycker det är pinsamt att jag var bättre så nu "måste" han köpa en piltavla att träna på, haha!
Ikväll blir det att bara slappa, fotbollen ska jag se från sängen så jag får se hur länge dom hinner spela innan jag somnar. Det är hårt att vara vid havet en hel helg :-))

Kram på er alla
Carina

Kommentarer
Postat av: Sanna

Synd att ni inte kunde komma till "havet" vid Tyresö i helgen istället. Vi ses i Trosa snart iaf. Pil ja, finns det pilkastning till wii?

2008-06-29 @ 20:12:31
Postat av: Sofi

hej hej :) nu har Kenneth och jag öppnat en blogg, eller mest jag ;) puss å kram å godnatt ;)

2008-06-29 @ 21:51:18
URL: http://aspedalsgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0