Fy för spindlar :-(

Jag börjar faktiskt bli bättre i min arm. Har påbörjat behandling hos sjukgymnast som börjar ge resultat. Med smärttabletter, elektroimpulser och lite försiktig träning börjar det nu äntligen ge resultat. På tisdag ska jag tillbaka för att se om smärtan gett med sig, har den inte gjort det blir det vidare utredning.

Idag var det meningen att vi skulle ta en helgtur med husvagnen men eftersom det blåste och regnade bestämde vi oss för att stanna hemma. Vi tog tag i vår källare som behövde en ut rensning. Vi började med matkällaren som numer används som förråd, eller tillhåll för spindlar upptäckte vi. Idag har jag försökt undvika spindlar i alla möjliga ftorlekar, stora som små, döda och levande........fy f..n vad jag hatar spindlar. Det kryper i magen och hela kroppen föresten, klarar inte att titta på dessa små äckliga kyp. Det var någon som sa att man kan fobi träna detta men varför ska man utsätta sig för det?? Jag behöver inte bli vän med dessa kryp, usch!

På em fick vi oväntat besök av mor och far, alltid lika trevligt när dom kommer och hälsar på!

Ha en fortsatt trevlig kväll, det ska vi ha. Det blir landskampen i fotboll som blir kvällens tv-program.

Tjing
Carina

Kommentarer
Postat av: sofi

ja kan komma å ta bort spindlarna ;) va också jätterädd för dom förut men en dag försvann rädslan bara, tycker fortfarande de är lite obehagligt med en del av dom, men de blir bättre.

Ringde hanna idag men inget svar, ska ringa i morron igen å se fall ja kan komma å lämna slipmaskinen å ta lite bilder på deras trapp. kram

2008-10-11 @ 19:02:25
URL: http://aspedalsgatan.blogg.se/
Postat av: vivan

http://www.onemotion.com/flash/spider/

Den här siten kan du öva på för att bli av med spindelfobi.....

den kan inte ta sig utanför skärmen....kramiz:)

2008-10-19 @ 17:12:34
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Yster Yster

Jag tror att du började fobiträna redan på Gotland för X antal år sedan.



2008-10-19 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0