Så här i finanskrisens tid...

Om man köpte Ericssonsaktier för 100 000 för tre år sedan är de värda omkring 4600 kronor idag.
Om man istället köpte telecom, till exempel Song Networks, för 100 000 kronor så har man idag kvar 791 kronor.
Om man var klok och för tre år sedan gick till bolaget och köpte starköl för 100 000 kronor och, drack ur dem, hade trevligt och idag går och pantar tomflaskorna, så får man 6 741 kronor!
Det är därför grabbarna på torget kallas för A-laget!

Jaa ni, vill ni veta vad jag gjort? Jag kan ialla fall berätta att jag inte känner mig speciellt rik!


Kramisar

Kommentarer
Postat av: vivan

Du är rik!! du har en familj, du har en säng,du har mat för dagen, och mycket mer...och rena skåp, och blanka fönster....fnizz..och du väntar barnbarn...kramiz från en rik mormor och farmor

2008-10-26 @ 21:58:47
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Carina

Visst har du rätt,vad spelar penagar för roll igentligen!

2008-10-26 @ 22:33:02
URL: http://signo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0